Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 830 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 830 BOSCH

1 987 947 830 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 830
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 830
1 987 947 830
21.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

4 PK 975

numer części:

1 987 947 830

producent:

BOSCH

Ilość żeber 4
Długość [mm] 975
nr EAN 3165141183801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 830 BOSCH

Pasek wielorowkowy (4PK975) pasuje do: CHRYSLER CIRRUS, STRATUS; CITROEN BX; DODGE STRATUS; FIAT PUNTO; FORD SCORPIO I; HONDA NSX I, PRELUDE III; HYUNDAI LANTRA I, SONATA II 1.4-3.2 09.83-09.05
numery OEM:
BMW      64 55 7 785 212
CHRYSLER      04573 737
CHRYSLER      4573 737
CHRYSLER      B4040 382
CITROËN      93 502 642
DODGE      04573737
DODGE      4573 737
FIAT      46428896
FORD      6793378
FORD      93TF 6C301 A1A
FORD      93TF 6C301 A2A
HONDA      38920-PR7-A01
HONDA      38920-PR7-A02
HONDA      56992-PK1-003
HONDA      56992-PK1-004
LANCIA      46428896
MITSUBISHI      MD074251
MITSUBISHI      MD186124
PEUGEOT      93 502 642
TOYOTA      99364 20970
HYUNDAI      25212 32510
HYUNDAI      25212 32520
HYUNDAI      25212 32550
HYUNDAI      25212 33000
HYUNDAI      25212 33050
KIA      0K30C 15909C
KIA      25212 32520
KIA      25212 32550

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 830 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 830 BOSCH:

2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.