Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 7016027 kamoka

PASEK WIELOROWKOWY 6PK976 7016027 KAMOKA

7016027 PASEK WIELOROWKOWY 6PK976 KAMOKA
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7016027

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 976
Ilość żeber 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 6PK976 7016027 KAMOKA

PASEK WIELOROWKOWY 6PK976 7016027 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE PASEK WIELOROWKOWY 6PK976 7016027 producenta KAMOKA

ALFA ROMEO

60571125, 60625590

PEUGEOT

1612162380, 5750.FW, 5750FV, 5750FW, 5750VN, 5750YQ, 5750YS

VOLKSWAGEN

037903137C, 037903137F, 037903137G

SEAT

037903137C, 037903137F, 037903137G

VOLVO

30637495, 31251758, 31316870

HYUNDAI

252122E030, 252122E830

MAZDA

DN3415909, Y60115909, Y60115909A, Y60115909B

MINI

11287798112, 9682237380

SUZUKI

9514169KA0

numery OEM:
ALFA ROMEO      60571125
ALFA ROMEO      60625590
BMW      11 28 7 798 112
BMW      9682237380
MAZDA      DN3415909
MAZDA      Y601-15-909
MAZDA      Y60115909
MAZDA      Y60115909A
MAZDA      Y60115909B
PEUGEOT      1612162380
PEUGEOT      5750.FW
PEUGEOT      5750FV
PEUGEOT      5750FW
PEUGEOT      5750VN
PEUGEOT      5750YQ
PEUGEOT      5750YS
SEAT      037903137C
SEAT      037903137F
SEAT      037903137G
SUZUKI      9514169KA0
VOLVO      30637495
VOLVO      31251758
VOLVO      31316870
VOLKSWAGEN      037903137C
VOLKSWAGEN      037903137F
VOLKSWAGEN      037903137G
HYUNDAI      25212-2E030
HYUNDAI      252122E830
VAG      037903137C
VAG      037903137F
VAG      037903137G
FORD USA      1229549
FORD USA      1539584
FORD USA      1689148
FORD USA      4M5Q6C301DA
FORD USA      6M5Q6C301EA
FORD USA      95VW6C301EA
FORD USA      AV6Q6C301DA
MINI      11287798112
MINI      9682237380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 6PK976 7016027 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.