Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 7710014 kamoka

TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) BMW 1 (E81,E82,E87,E88) 7710014 KAMOKA

7710014 TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) BMW 1 (E81,E82,E87,E88) KAMOKA
kamoka 7710014
TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) BMW 1 (E81,E82,E87,E88) 7710014
7710014
152.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7710014

producent:

KAMOKA

z uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c] 97

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) BMW 1 (E81,E82,E87,E88) 7710014 KAMOKA

TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) BMW 1 (E81,E82,E87,E88) 7710014 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) BMW 1 (E81,E82,E87,E88) 7710014 producenta KAMOKA

BMW

11537536655, 11537544788, 11537549476

numery OEM:
BMW      11 53 7 536 655
BMW      11 53 7 544 788
BMW      11 53 7 549 476
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) BMW 1 (E81,E82,E87,E88) 7710014 KAMOKA w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.