Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Lamborghini VENENO 6.5 LP750-4 AWD (2013.09-???) 749km » 7710115 kamoka
wybrany samochód: 
Lamborghini Veneno 6.5 Lp750-4 Awd (2013.09-???) 749km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWĄ) BMW 3(E46) 97-05, 5 7710115 KAMOKA

7710115 TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWĄ) BMW 3(E46) 97-05, 5 KAMOKA
kamoka 7710115
TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWĄ) BMW 3(E46) 97-05, 5 7710115
7710115
kamoka 7710115 TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWĄ) BMW 3(E46) 97-05, 5
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7710115

producent:

KAMOKA

z uszczelnieniem
Dla numeru OE 11 51 2 354 056
Temperatura otwarcia [°c] 88

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWĄ) BMW 3(E46) 97-05, 5 7710115 KAMOKA

numery OEM:
BMW      11 51 2 354 056
OPEL      93171547
LAND ROVER      PEL000050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWĄ) BMW 3(E46) 97-05, 5 7710115 KAMOKA w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.