Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 7710196 kamoka

TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) CITROEN C4 04-13, C5 04- 7710196 KAMOKA

7710196 TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) CITROEN C4 04-13, C5 04- KAMOKA
kamoka 7710196
TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) CITROEN C4 04-13, C5 04- 7710196
7710196
96.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7710196

producent:

KAMOKA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) CITROEN C4 04-13, C5 04- 7710196 KAMOKA

TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) CITROEN C4 04-13, C5 04- 7710196 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) CITROEN C4 04-13, C5 04- 7710196 producenta KAMOKA

PEUGEOT

1336Y9

FIAT

9656182980

VOLVO

30725119, 30757523

LANCIA

9656182980

numery OEM:
FIAT      9656182980
LANCIA      9656182980
PEUGEOT      1336Y9
VOLVO      30725119
VOLVO      30757523
FORD USA      1251116
FORD USA      1251133
FORD USA      1256951
FORD USA      1313679
FORD USA      1337177
FORD USA      1373385
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) CITROEN C4 04-13, C5 04- 7710196 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT (KPL Z OBUDOWA) CITROEN C4 04-13, C5 04- 7710196 KAMOKA:

Adrian, Warszawa
2025-09-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.