Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia FLAMINIA GT 2.5 (3B, 2C) (1959-1961) 119km » 9010239 kamoka
wybrany samochód: 
Lancia Flaminia Gt 2.5 (3b, 2c) (1959-1961) 119km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010239 KAMOKA

9010239 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9010239
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010239
9010239
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9010239

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Wymiar stożka [mm]12
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
nr EAN5902473022891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010239 KAMOKA

numery OEM:
LADA      6001550443
RENAULT      485200410R
RENAULT      6001547611
RENAULT      6001550443
DACIA      6001547611
DACIA      6001550443
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010239 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010239 KAMOKA:

Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.