Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Smart FORTWO coupe (453) 0.9 (453.344, 453.353) (2014.09-???) 90km » 9010260 kamoka
wybrany samochód: 
Smart Fortwo Coupe (453) 0.9 (453.344, 453.353) (2014.09-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010260 KAMOKA

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9010260

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Zbieżność stożka1/6
Długość [mm]233
Wymiar gwintuFM16x1.5R
Wymiar stożka [mm]17
Rozmiar gwintu 1MM14x1.5R
nr EAN5902473023423

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010260 KAMOKA

numery OEM:
SEAT      7E0422817
SEAT      7H0422817A
SEAT      7H0422817B
SEAT      7H0422817D
SKODA      7H0422817A
SKODA      7H0422817B
SKODA      7H0422817D
VOLKSWAGEN      7H0 422 817 C
VOLKSWAGEN      7H0 422 817 D
VAG      7E0422817
VAG      7H0 722 817 C
VAG      7H0422817A
VAG      7H0422817B
VAG      7H0422817C
VAG      7H0422817D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010260 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010260 KAMOKA:

2022-10-20
 5/5
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.