Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9010271 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010271 KAMOKA

9010271 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9010271
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010271
9010271
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9010271

producent:

KAMOKA

Długość [mm] 86
Zbieżność stożka 1/5
Wymiar gwintu FM16X1.5R
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm] 15
nr EAN 5902473023669

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010271 KAMOKA

numery OEM:
SEAT      701407312
SEAT      701407312A
SEAT      701407312B
SEAT      701407312C
SEAT      701407312E
SEAT      701407312G
SEAT      701419812B
SKODA      701407312
SKODA      701407312A
SKODA      701407312B
SKODA      701407312C
SKODA      701407312E
SKODA      701407312G
SKODA      701419812B
VOLKSWAGEN      701 419 812 B
VAG      701407312
VAG      701407312A
VAG      701407312B
VAG      701407312C
VAG      701407312E
VAG      701407312G
VAG      701419812B
VAG      701419812D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010271 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010271 KAMOKA:

2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.