Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Nissan PRIMASTAR Autobus (X83) dCi 80 (2001.03-???) 80km » F603601 kamoka
wybrany samochód: 
Nissan Primastar Autobus (x83) Dci 80 (2001.03-???) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR HYDRAULICZNY PRZEKŁ. AUTOMAT. (Z USZCZELKA) F603601 KAMOKA

F603601 FILTR HYDRAULICZNY PRZEKŁ. AUTOMAT. (Z USZCZELKA) KAMOKA
kamoka F603601
FILTR HYDRAULICZNY PRZEKŁ. AUTOMAT. (Z USZCZELKA) F603601
F603601
kamoka F603601 FILTR HYDRAULICZNY PRZEKŁ. AUTOMAT. (Z USZCZELKA)
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F603601

producent:

KAMOKA

wkład filtra
Automatyka skrzyni biegów 8-biegowa
automatyczna skrzynia biegów
z uszczelnieniem
Typ skrzyni biegów TR-80SD
Typ skrzyni biegów TR-80
Szerokość [mm] 141
Wysokość [mm] 30
Liczba otworów do mocowania 11

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR HYDRAULICZNY PRZEKŁ. AUTOMAT. (Z USZCZELKA) F603601 KAMOKA

numery OEM:
PORSCHE      95832137100
PORSCHE      95832543500
VAG      0C8321371
VAG      0C8325435
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR HYDRAULICZNY PRZEKŁ. AUTOMAT. (Z USZCZELKA) F603601 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.