Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S (2005.08-2008.12) 381km » JBC0574 kamoka
wybrany samochód: 
Porsche 911 (997) 3.8 Carrera S (2005.08-2008.12) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0574 KAMOKA

JBC0574 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0574
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0574
JBC0574
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0574

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń1
Średnica 1/Średnica 2 [mm]60,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ciężar [kg]3,43
nr EAN5901779858838

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0574 KAMOKA

numery OEM:
HYUNDAI      581301F000
HYUNDAI      581302E000
HYUNDAI      581302E500
HYUNDAI      581902EA00
HYUNDAI      581902EA10
HYUNDAI      581902EA20
KIA      581301F000
KIA      581302E000
KIA      581302E500
KIA      581902EA00
KIA      581902EA10
KIA      581902EA20
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0574 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0574 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu