Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0639 kamoka

Zacisk hamulca JBC0639 KAMOKA

JBC0639 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC0639
123.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0639

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System hamulcowy ATE
Materiał Żeliwo szare
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń 1
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 57,0
parzyste numery artykułów JBC0640
Rozstaw śrub mocujących [mm] 94
Ciężar [kg] 3,7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0639 KAMOKA

Zacisk hamulca JBC0639 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zacisk hamulca JBC0639 producenta KAMOKA

AUDI

8K0615123C, 8K0615123F

numery OEM:
AUDI      8K0615123C
AUDI      8K0615123F
VAG      8K0 615 123C
VAG      8K0 615 123F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0639 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0639 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.