Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 5.0 SCV8 4x4 (2017.11-???) 575km » JBC0640 kamoka
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Sport Ii (l494) 5.0 Scv8 4x4 (2017.11-???) 575km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0640 KAMOKA

JBC0640 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC0640
123.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0640

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
System hamulcowyATE
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]57,0
parzyste numery artykułówJBC0639
Rozstaw śrub mocujących [mm]94
Ciężar [kg]3,7
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0640 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      8K0615124C
AUDI      8K0615124F
VAG      8K0 615 124C
VAG      8K0 615 124F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0640 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0640 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.