Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI (2003.11-2005.08) 90km » JBC0803 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A2 (8z0) 1.4 Tdi (2003.11-2005.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0803 KAMOKA

215.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0803

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]38
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówJBC0804
MateriałAluminium
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Rozstaw śrub mocujących [mm]145
Ciężar [kg]1,71
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0803 KAMOKA

numery OEM:
PEUGEOT      1610900680
PEUGEOT      4401R8
PEUGEOT      4401S0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0803 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0803 KAMOKA:

2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu