Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0814 kamoka

Zacisk hamulca JBC0814 KAMOKA

172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0814

producent:

KAMOKA

Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 57,0
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów JBC0813
Materiał Żeliwo szare
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń 1
Ciężar [kg] 4,32
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0814 KAMOKA

Zacisk hamulca JBC0814 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zacisk hamulca JBC0814 producenta KAMOKA

FORD

1756682, 1779720, 1825213, 1835113, BV612B294AB, BV612B294AC, BV612B294BA, BV612B294BB

numery OEM:
FORD      1756682
FORD      1779720
FORD      1825213
FORD      1835113
FORD      BV612B294AB
FORD      BV612B294AC
FORD      BV612B294BA
FORD      BV612B294BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0814 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0814 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu