Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CORSA E Furgon/hatchback (X15) 1.4 (08) (2014.09-???) 90km » JBC0933 kamoka
wybrany samochód: 
Opel Corsa E Furgon/hatchback (x15) 1.4 (08) (2014.09-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0933 KAMOKA

136.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0933

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]54
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówJBC0934
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Rozstaw śrub mocujących [mm]159
Ciężar [kg]3,38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]23

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0933 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1751876
FORD      1785191
FORD      1791153
FORD      1834045
FORD      1858166
FORD      1858167
FORD      1858173
FORD      AY112B302BA
FORD      AY112B302BB
FORD      AY112B302BC
FORD      AY112B302BD
FORD      AY112B302CA
FORD      AY112B302CC
FORD      EY162B302AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0933 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0933 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu