Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 3 (F30, F80) 320 d xDrive (2012.08-2015.06) 200km » JBC1014 kamoka
wybrany samochód: 
Bmw 3 (f30, F80) 320 D Xdrive (2012.08-2015.06) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC1014 KAMOKA

135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1014

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyz prawej
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez pakietu sportowego
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]42,0
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówJBC1013
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Wymiar gwintuM10X1
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Ciężar [kg]2,58
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC1014 KAMOKA

numery OEM:
BMW      34 21 6 850 858
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC1014 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC1014 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu