Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) (2005.11-2015.12) 136km » JBC1026 kamoka
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 / Triton (ka_t, Kb_t) 2.5 Di-d 4wd (kb4t) (2005.11-2015.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC1026 KAMOKA

183.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1026

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]48,0
System hamulcowyBREMBO
parzyste numery artykułówJBC1025
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Rozstaw śrub mocujących [mm]215
Ciężar [kg]8,11
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC1026 KAMOKA

numery OEM:
IVECO      42554991
IVECO      504122834
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC1026 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC1026 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu