Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Volkswagen GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI (2007.06-2009.07) 170km » JQ1011226 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf V Variant (1k5) 1.4 Tsi (2007.06-2009.07) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1011226 KAMOKA

JQ1011226 Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA KAMOKA
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

21515, 21516, 21517

numer części:

JQ1011226

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]129
Wysokość [mm]69
Grubość [mm]17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
System hamulcowyLucas
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5908234612424

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1011226 KAMOKA

numery OEM:
HONDA      45022-S6D-E01
HONDA      45022-S6D-E50
HONDA      45022-S74-E10
HONDA      45022-S74-E50
HONDA      45022-ST3-E01
HONDA      45022S6DE01
HONDA      45022S6DE50
HONDA      45022S6DE51
HONDA      45022S74E10
HONDA      45022S74E50
HONDA      45022SK3E00
HONDA      45022ST3E00
HONDA      45022ST3E01
HONDA      45022ST3E10
HONDA      45022ST3E11
ROVER      GBP 90315
ROVER      GBP 90315A F
ROVER      GBP 90321A F
ROVER      GBP 90324A F
ROVER      GBP 90325A F
ROVER      GBP 90336
ROVER      GBP 90336 AF
ROVER      GBP 90340A F
ROVER      GBP90313
ROVER      GBP90315AF
ROVER      GBP90321
ROVER      GBP90324
ROVER      GBP90325
ROVER      GBP90336AF
ROVER      GBP90340
ROVER      GBP90340AF
ROVER      SEB 000290
ROVER      SEB000290
ROVER      SFP 000390
ROVER      SFP 000410
ROVER      SFP 100180 EVA
ROVER      SFP 100190 EVA
ROVER      SFP 100260
ROVER      SFP000390
ROVER      SFP000410
ROVER      SFP100260
LOTUS      GBP90336

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1011226 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1011226 KAMOKA:

TOMASZ, WADOWICE
2021-04-13
 5/5
Lepiej hamują niż rodhausy
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2022-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Suwałki
2022-08-10
 5/5
Ok przeszedł przegląd z tymi klockami
Mariusz, Lübbenau
2021-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rudniki
2021-02-17
 5/5
Wyglądają solidnie, ale jeszcze nie zamontowalem????.
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub Adamski
2011-09-15
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Dobrze wykonane, nie brudzą felg i -co najważniejsze- skutecznie hamują. Sklep również godny polecenia - żadnych problemów, na bieżąco przesyłane informacje o stanie zamówienia i przyzwoity koszt przesyłki.
Wiesław, Niechobrz
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Mariusz, Piaseczno
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-11-10
 5/5
klocki wyglądają dobrze, zobaczymy jak się będą sprawować
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Warszawa
2020-08-03
 5/5
Drugi raz je montuje.cena ok. Trzeba trochę pezyszlifowac żeby idealnie pasowaly

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.