Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » JQ1013040 kamoka

Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1013040 KAMOKA

JQ1013040 Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA KAMOKA
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

23402, 23403, 23737, 23738, 23739

numer części:

JQ1013040

producent:

KAMOKA

Szerokość 1 [mm] 155
Wysokość 1 [mm] 70
Szerokość 2 [mm] 156
Wysokość 2 [mm] 71
Grubość [mm] 20,1
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5908234613971

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1013040 KAMOKA

Klocki hamulcowe JQ1013040 mają zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE klocków hamulcowych JQ1013040 producenta KAMOKA

SAAB

1012800120, 12765397, 12800120, 12803551, 1605088, 1605095, 93166943, 93185751, 93185752

FIAT

71772211, 77363604, 77364224

OPEL

12765397, 1605094, 1605098, 1605113, 1605136, 1605137, 1605139, 1605282, 1605283, 1605972, 1605975, 93172950, 93166798, 93166943, 93172174, 93175378, 93176121, 93183728, 93183729, 93185751, 93185752, 93186003, 93188111, 93188112

numery OEM:
FIAT      71772211
FIAT      77363604
FIAT      77364224
OPEL      12765397
OPEL      16 05 094
OPEL      16 05 098
OPEL      16 05 113
OPEL      16 05 136
OPEL      16 05 137
OPEL      16 05 139
OPEL      16 05 282
OPEL      16 05 283
OPEL      16 05 972
OPEL      16 05 975
OPEL      93 172 950
OPEL      93166798
OPEL      93166943
OPEL      93172174
OPEL      93175378
OPEL      93176121
OPEL      93183728
OPEL      93183729
OPEL      93185751
OPEL      93185752
OPEL      93186003
OPEL      93188111
OPEL      93188112
SAAB      1012800120
SAAB      12765397
SAAB      12800120
SAAB      12803551
SAAB      16 05 088
SAAB      16 05 095
SAAB      93166943
SAAB      93185751
SAAB      93185752
CHEVROLET      1605088
CHEVROLET      1605095
CHEVROLET      93172950
CHEVROLET      93176121
CHEVROLET      93185752

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1013040 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1013040 KAMOKA:

2011-09-15
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Dobrze wykonane, nie brudzą felg i -co najważniejsze- skutecznie hamują. Sklep również godny polecenia - żadnych problemów, na bieżąco przesyłane informacje o stanie zamówienia i przyzwoity koszt przesyłki.
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-19
 5/5
ok
2021-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-17
 5/5
Wyglądają solidnie, ale jeszcze nie zamontowalem????.
2020-08-03
 5/5
Drugi raz je montuje.cena ok. Trzeba trochę pezyszlifowac żeby idealnie pasowaly
2020-11-10
 5/5
klocki wyglądają dobrze, zobaczymy jak się będą sprawować
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-13
 5/5
Lepiej hamują niż rodhausy
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-10
 5/5
Ok przeszedł przegląd z tymi klockami
2022-05-19
 5/5
ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.