Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » KP017 kamoka

Świeca żarowa, KAMOKA KP017 KAMOKA

KP017 Świeca żarowa, KAMOKA KAMOKA
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KP017

producent:

KAMOKA

Głębokość zabudowy [mm] 29
dla numeru artykułu 886066
Długość całkowita [mm] 97
Rozmiar klucza 10
Wymiar gwintu M10X1
Technika połączeń 4
Napięcie [V] 7
nr EAN 5901779870991

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP017 KAMOKA

Świeca żarowa, KAMOKA KP017 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Świeca żarowa, KAMOKA KP017 producenta KAMOKA

VOLKSWAGEN

N10591601, N10591604, N10591607, N10591608

SEAT

N10591604, N10591608

SKODA

N10591604, N10591608

numery OEM:
SEAT      N 10591604
SEAT      N 10591608
SKODA      N 10591604
SKODA      N 10591608
VOLKSWAGEN      N10 591 601
VOLKSWAGEN      N10 591 604
VOLKSWAGEN      N10 591 607
VOLKSWAGEN      N10 591 608
VAG      N 10591601
VAG      N 10591604
VAG      N 10591607
VAG      N 10591608
LAMBORGHINI      N10591604
LAMBORGHINI      N10591608
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP017 KAMOKA w samochodach:

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.