Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 (211.065) (2002.03-2008.12) 224km » T0012 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E (w211) E 320 (211.065) (2002.03-2008.12) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0012 KAMOKA

T0012 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0012
Pompa wodna, KAMOKA T0012
T0012
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0012

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu
nr EAN5901779824116

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0012 KAMOKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      60586222
ALFA ROMEO      60811328
ALFA ROMEO      71778281
CHRYSLER      60586222
FIAT      60586222
FIAT      60811328
FIAT      71778281
FIAT      90811328
LANCIA      60586222
LANCIA      60811328
LANCIA      71778281
LANCIA      90811328
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0012 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0012 KAMOKA:

Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.