Ilość zębów | 23 |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
nr EAN | 5901779824277 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0028 KAMOKA
AUDI | 06B 121 011 H | |
AUDI | 06B 121 011 L | |
AUDI | 06B 121 011 M | |
AUDI | 06B 121 011 N | |
AUDI | 06B 121 011 Q | |
SEAT | 06B 121 011 H | |
SEAT | 06B 121 011 L | |
SEAT | 06B 121 011 M | |
SEAT | 06B 121 011 N | |
SEAT | 06B 121 011 Q | |
SEAT | 06B121011H | |
SEAT | 06B121011HX | |
SEAT | 06B121011L | |
SEAT | 06B121011M | |
SEAT | 06B121011N | |
SEAT | 06B121011Q | |
SEAT | 06B121011QX | |
SKODA | 06B 121 011 H | |
SKODA | 06B 121 011 L | |
SKODA | 06B 121 011 M | |
SKODA | 06B 121 011 N | |
SKODA | 06B 121 011 Q | |
SKODA | 06B121011H | |
SKODA | 06B121011HX | |
SKODA | 06B121011L | |
SKODA | 06B121011M | |
SKODA | 06B121011N | |
SKODA | 06B121011Q | |
SKODA | 06B121011QX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 H | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 L | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 M | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 N | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 Q | |
VAG | 068121011C | |
VAG | 068121011CX | |
VAG | 06B121011H | |
VAG | 06B121011HX | |
VAG | 06B121011L | |
VAG | 06B121011M | |
VAG | 06B121011N | |
VAG | 06B121011Q | |
VAG | 06B121011QX | |
VAG | 6B121011A | |
VAG | 6B121011B | |
VAG | 6B121011BX | |
VAG | 6B121011C | |
VAG | 6B121011CX |
Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0028 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0028 KAMOKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.