Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën DS3 (SA_) 1.6 HDi 90 (2009.11-2015.07) 92km » T0083 kamoka
wybrany samochód: 
Citroën Ds3 (sa_) 1.6 Hdi 90 (2009.11-2015.07) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0083 KAMOKA

T0083 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0083
Pompa wodna, KAMOKA T0083
T0083
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0083

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu
nr EAN5901779824826

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0083 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      0360601402
CITROËN      1201.G0
CITROËN      1201G0
CITROËN      16 094 170 80
CITROËN      1609417080
FIAT      1609417080
FIAT      9631169188
PEUGEOT      0360601402
PEUGEOT      1201.G0
PEUGEOT      1201G0
PEUGEOT      16 094 170 80
PEUGEOT      1609417080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0083 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0083 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.