Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 i (1986.01-1990.07) 90km » T0135 kamoka
wybrany samochód: 
Ford Escort Iv Turnier (awf, Avf) 1.6 I (1986.01-1990.07) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0135 KAMOKA

T0135 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0135
Pompa wodna, KAMOKA T0135
T0135
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0135

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem zębatym
nr EAN5901779825342

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0135 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1089795
FORD      1219296
FORD      1229571
FORD      1479208
FORD      1740156
FORD      1798955
FORD      2S6G 8591 AA
FORD      2S6G-8591-AA
FORD      3N2G-8501-A4A
FORD      ME2S6G-8591-A1A
FORD      XS6E 8501 AD
FORD      XS6E8501AD
FORD      XS6G-8501-BA
FORD      XS6G-8501-CB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0135 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0135 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.