Ilość zębów | 19 |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
nr EAN | 5901779825366 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0137 KAMOKA
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
00306507518, 00306844325, 271647, 2716470, 271686, 271855, 2718559, 2718914, 271981, 271985, 2719850, 2719854, 271986, 2719862, 272457, 272474, 2724748, 272476, 2724760, 2724763, 272481, 272954, 2742160, 2742161, 30650751, 306508034, 30684432, 30713570, 30751700, 307517003, 3531681, 8694626, 9135190, 9161910, 9161920, 9471841, 9496428, 9497290
7438610006, 7438610035
1388504, 6G9N8591AA
FORD | 1388504 | |
FORD | 6G9N 8591 AA | |
FORD | 6G9N-8591-AA | |
RENAULT | 74 38 610 006 | |
RENAULT | 74 38 610 035 | |
RENAULT | 7438610006 | |
RENAULT | 7438610035 | |
VOLVO | 0030650751-8 | |
VOLVO | 0030684432-5 | |
VOLVO | 271647 | |
VOLVO | 2716470 | |
VOLVO | 271686 | |
VOLVO | 271855 | |
VOLVO | 271855-9 | |
VOLVO | 271891-4 | |
VOLVO | 271981 | |
VOLVO | 271985 | |
VOLVO | 271985-0 | |
VOLVO | 2719854 | |
VOLVO | 271986 | |
VOLVO | 271986.2 | |
VOLVO | 272457 | |
VOLVO | 272474 | |
VOLVO | 2724748 | |
VOLVO | 272476 | |
VOLVO | 272476-0 | |
VOLVO | 272476-3 | |
VOLVO | 272481 | |
VOLVO | 272954 | |
VOLVO | 274216-0 | |
VOLVO | 274216-1 | |
VOLVO | 30650751 | |
VOLVO | 306508034 | |
VOLVO | 30684432 | |
VOLVO | 30713570 | |
VOLVO | 30751700 | |
VOLVO | 30751700-3 | |
VOLVO | 3531681 | |
VOLVO | 8694626 | |
VOLVO | 9135190 | |
VOLVO | 9161910 | |
VOLVO | 9161920 | |
VOLVO | 9471841 | |
VOLVO | 9496428 | |
VOLVO | 9497290 |
Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0137 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0137 KAMOKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.