Rodzaj korpusu | z obudową |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu kołami zębatymi |
nr EAN | 5901779825403 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0141 KAMOKA
FORD | 1 347 102 S | |
FORD | 1 347 102 S1 | |
FORD | 1116996 | |
FORD | 1143851 | |
FORD | 1341835 | |
FORD | 1347102 | |
FORD | 1417825 | |
FORD | 1477444 | |
FORD | 1669335 | |
FORD | 1929381 | |
FORD | MEXS7Q8591AM | |
FORD | XS7Q 8591 AA | |
FORD | XS7Q 8K500 AE | |
FORD | XS7Q 8K500 AH | |
FORD | XS7Q 8K500 AJ | |
FORD | XS7Q 8K500 AK | |
FORD | XS7Q-8591-AA | |
FORD | XS7Q-8K500-AL | |
FORD | XS7Q-8K500-AM | |
FORD | XS7Q8K500AE | |
FORD | XS7Q8K500AH | |
FORD | XS7Q8K500AJ | |
FORD | XS7Q8K500AK | |
JAGUAR | C2S 40043 | |
JAGUAR | C2S 40055 | |
JAGUAR | C2S 43330 | |
JAGUAR | C2S 48033 | |
JAGUAR | C2S48033 | |
JAGUAR | JD6 1028 | |
JAGUAR | JD61028 |
Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0141 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0141 KAMOKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.