Ilość żeber | 7 |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
nr EAN | 5901779825410 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0142 KAMOKA
FORD | 1096556 | |
FORD | 1129183 | |
FORD | 1131809 | |
FORD | 1136393 | |
FORD | 1146965 | |
FORD | 1308452 | |
FORD | 1308453 | |
FORD | 1385824 | |
FORD | 1385827 | |
FORD | 1445679 | |
FORD | 1452907 | |
FORD | 1455679 | |
FORD | 1701415 | |
FORD | 1711335 | |
FORD | 1713348 | |
FORD | 1715121 | |
FORD | 2U1Q 8591 AB | |
FORD | 2U1Q 8A558 AA | |
FORD | 2U1Q 8A558 AB | |
FORD | 2U1Q 8A558 BA | |
FORD | 2U1Q 8A558 BB | |
FORD | 2U1Q 8K500 AA | |
FORD | 2U1Q 8K500 AB | |
FORD | 2U1Q-8591-AA | |
FORD | 2U1Q-8591-AB | |
FORD | 2U1Q-8A558-AB | |
FORD | 2U1Q-8A558-BA | |
FORD | 2U1Q-8K500-BA | |
FORD | 2U1Q8A558AA | |
FORD | 2U1Q8K500BB | |
FORD | 4436393 | |
FORD | P1S71-F40110-AE | |
FORD | YC1Q 8K500 AD | |
FORD | YC1Q 8K500 AF | |
FORD | YC1Q-8A558-AC | |
FORD | YC1Q-8A558-AD | |
FORD | YC1Q-8K500-AE | |
SUBARU | 21111AA280 | |
SUBARU | 21111AA320 | |
SUBARU | 21111AA330 | |
SUBARU | 21111AA331 | |
SUBARU | 21111AA360 | |
SUBARU | X2111AA260 | |
SUBARU | X2111AA280 | |
LAND ROVER | LR 004799 | |
LAND ROVER | LR004633 | |
LAND ROVER | LR004799 | |
LAND ROVER | LR083283 |
Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0142 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0142 KAMOKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.