Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Toyota FJ CRUISER (GSJ1_) 4.0 4WD (GSJ15_) (2005.06-2018.01) 276km » T0253 kamoka
wybrany samochód: 
Toyota Fj Cruiser (gsj1_) 4.0 4wd (gsj15_) (2005.06-2018.01) 276km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0253 KAMOKA

T0253 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0253
Pompa wodna, KAMOKA T0253
T0253
97.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0253

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ilość zębów19
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu
nr EAN5901779826523

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0253 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      045 121 011 G
AUDI      045 121 011 J
SEAT      045 121 011 G
SEAT      045 121 011 J
SEAT      045121011G
SEAT      045121011GX
SEAT      045121011J
SEAT      045121011JX
SKODA      045 121 011 G
SKODA      045 121 011 J
SKODA      045121011G
SKODA      045121011GX
SKODA      045121011J
SKODA      045121011JX
VOLKSWAGEN      045 121 011 G
VOLKSWAGEN      045 121 011 J
VAG      045121011G
VAG      045121011GX
VAG      045121011J
VAG      045121011JX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0253 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0253 KAMOKA:

2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.