Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY CHRYSLER SEBRING 06-10, CITROEN C-CROSS T0316 KAMOKA
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
05047138AB, 05047138AC, 05047138ACSK, 0KMN187244, 5047138AA, 5047138ACSK, 68046026AA, K05047138AA, KMN187244
05047138AB, 05047138ACSK, 0KMN187244, 5047138AB, 5047138ACSK, 68046026AA, K05047138AA, KMN187244
| CHRYSLER | 05047138AB | |
| CHRYSLER | 05047138AC | |
| CHRYSLER | 05047138AC SK | |
| CHRYSLER | 0KMN187244 | |
| CHRYSLER | 5047138AA | |
| CHRYSLER | 5047138AC SK | |
| CHRYSLER | 68046026AA | |
| CHRYSLER | K05047138AA | |
| CHRYSLER | KMN187244 | |
| DODGE | 05047138AB | |
| DODGE | 05047138AC SK | |
| DODGE | 0KMN187244 | |
| DODGE | 5047138AB | |
| DODGE | 5047138AC SK | |
| DODGE | 68046026AA | |
| DODGE | K05047138AA | |
| DODGE | KMN187244 | |
| FIAT | K05047138AA | |
| FIAT | K05047138AB | |
| FIAT | K05047138AC | |
| FIAT | K05047138AC SK | |
| FIAT | K68046026AA | |
| FIAT | KMN187244 | |
| LANCIA | K05047138AA | |
| LANCIA | K05047138AB | |
| LANCIA | K05047138AC | |
| LANCIA | KMN187244 | |
| MITSUBISHI | MN187244 | |
| HYUNDAI | 25110-2G500 | |
| HYUNDAI | 25110-2G510 | |
| KIA | 25110-2G500 | |
| KIA | 25110-2G510 | |
| JEEP | 05047138 AA | |
| JEEP | 05047138 AC | |
| JEEP | 05047138AB | |
| JEEP | 5047138 AA | |
| JEEP | 5047138 AC | |
| JEEP | 5047138AB | |
| JEEP | 68046026 AA | |
| JEEP | KMN187244 | |
| JEEP | MN187244 |
Zastosowanie POMPA WODY CHRYSLER SEBRING 06-10, CITROEN C-CROSS T0316 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o POMPA WODY CHRYSLER SEBRING 06-10, CITROEN C-CROSS T0316 KAMOKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.