Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » SM5240 kayaba

Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM5240 KAYABA

SM5240 Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit KAYABA
kayaba SM5240
Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM5240
SM5240
kayaba SM5240 Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit
Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM5240 kayaba
Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM5240 kayaba
Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM5240 kayaba
87.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

SM5240

producent:

KAYABA

Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
parzyste numery artykułów SM5239
nr EAN 4549762039188

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM5240 KAYABA

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: HYUNDAI COUPE I, COUPE II, ELANTRA III, LANTRA II, MATRIX, TUCSON; KIA SPORTAGE II 1.5-2.7 11.95-
numery OEM:
HYUNDAI      553201F000
HYUNDAI      5532029000
HYUNDAI      553202D000
HYUNDAI      553202E000
KIA      553201F000
KIA      5532029000
KIA      553202D000
KIA      553202E000

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM5240 KAYABA w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM5240 KAYABA:

2022-04-23
 5/5
produkt wysokiej jakości polecam.
2020-07-16
 5/5
Po tygodniu na razie zestaw działa poprawnie
2019-12-13
 5/5
Szukałem tego w necie i pani trudno znaleźć niż w tym sklepie
2021-05-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-25
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2021-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-06
 5/5
Zgodny z opisem
2021-04-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-16
 5/5
Po tygodniu na razie zestaw działa poprawnie
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu
2022-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).