Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » HP-1003 k&n

Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 84 mm, śr. zew.: 68 mm) HP-1003 K&N

HP-1003 Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 84 mm, śr. zew.: 68 mm)  K&N
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

HP-1003

producent:

K&N

Jednostkaszt.
Średnica [mm]68
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
WersjaPremium Oil Filter
Wysokość [mm]84
EAN24844034939
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 84 mm, śr. zew.: 68 mm) HP-1003 K&N

Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 84 mm, śr. zew.: 68 mm) pasuje do: LEXUS ES, LS, LX, NX II, RX, UX NISSAN 100NX SUZUKI SWIFT II, VITARA TOYOTA CAMRY, CELICA, C-HR, COROLLA 1.3-3.5 08.82-

Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 84 mm, śr. zew.: 68 mm) HP-1003 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 84 mm, śr. zew.: 68 mm) HP-1003 producenta K&N

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 84 mm, śr. zew.: 68 mm) HP-1003 K&N w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.