Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HC 9 knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HC 9 KNECHT

HC 9 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HC 9
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HC 9
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

77400617

numer części:

HC 9

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,3
Wysokość [mm] 138
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-1B
Średnica 2 [mm] 71,6
Średnica 3 [mm] 62,5
Moment dokręcenia [Nm] 20
nr EAN 4009026003268

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HC 9 KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES UNIMOG OM934.971-OM936.971 05.13-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0005531003
MERCEDES-BENZ      0005531303
MERCEDES-BENZ      A0005531003
MERCEDES-BENZ      A0005531303
zamienniki:
WD 724/2
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
WD 724/3
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HC 9 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HC 9 KNECHT:

2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.