Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 148D knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 148D KNECHT

HX 148D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 148D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 148D
HX 148D
knecht HX 148D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
131.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72437244

numer części:

HX 148D

producent:

KNECHT

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 73
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 22,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm] 225,6
Szerokość [mm] 178
nr EAN 4009026968420

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 148D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: CITROEN C3 I, C3 II, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 I, C5 II, C5 III, C5 I/KOMBI, C8, C-ELYSEE, DS3, DS4, EVASION 1.0-3.0D 03.91-
numery OEM:
CITROËN      210958
CITROËN      226333
PEUGEOT      210958
PEUGEOT      226333
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 148D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 148D KNECHT:

2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.