Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.9 dTi (JA0N) (1997.04-1999.09) 98km » HX 149D knecht
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.9 Dti (ja0n) (1997.04-1999.09) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 149D KNECHT

HX 149D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 149D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 149D
HX 149D
knecht HX 149D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72437247

numer części:

HX 149D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]55
Średnica wewnętrzna 3 [mm]27,15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnieniaUszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm]178,6
Szerokość [mm]126
Ilość otworów20
nr EAN4009026968437

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 149D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS I/KOMBI, MAZDA 3, 323 F VI, 323 S VI, 5, 6, 626 V 1.0-2.5 05.97-05.19
numery OEM:
FORD      3044026
FORD      5046305
FORD      XS4P7B155AB
FORD      XS4P7B155AC
MAZDA      FN0121500
MAZDA      FN0121500A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 149D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 149D KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.