Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 RS (1995.09-1999.04) 141km » HX 153D knecht
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse Ii (d3_a) 2.0 Rs (1995.09-1999.04) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 153D KNECHT

HX 153D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 153D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 153D
HX 153D
knecht HX 153D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
357.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72437258

numer części:

HX 153D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]117
Średnica wewnętrzna 3 [mm]29,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnieniaUszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm]203,24
Szerokość [mm]179
Ilość otworów21
nr EAN4009026968468

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 153D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.4-2.5 10.03-09.12
numery OEM:
FORD      1305775
FORD      1305783
FORD      1406310
FORD      4M5P7A191AA
FORD      4M5P7B155AA
FORD      4M5P7B155AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 153D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 153D KNECHT:

Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.