Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford TRANSIT V363 Furgon (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD (2022-???) 165km » HX 161D knecht
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Furgon (fcd, Fdd) 2.0 Ecoblue Rwd (2022-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 161D KNECHT

HX 161D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72518990

numer części:

HX 161D

producent:

KNECHT

Status produktu: w przygotowaniu
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4057635183307

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 161D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C117), CLA (C118) 1.5D-2.2D 11.11-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2463710780
MERCEDES-BENZ      2463770395
MERCEDES-BENZ      2463771400
MERCEDES-BENZ      2463772400
MERCEDES-BENZ      A2463770395
MERCEDES-BENZ      A2463771400
MERCEDES-BENZ      A2463772400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 161D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 161D KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.