Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Iveco DAILY III Furgon 40 C 13 (1999.05-2006.04) 125km » HX 162D knecht
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 40 C 13 (1999.05-2006.04) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 162D KNECHT

HX 162D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 162D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 162D
HX 162D
knecht HX 162D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72440130

numer części:

HX 162D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówGA6HP26Z
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]97
Średnica wewnętrzna 3 [mm]25,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnieniaUszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm]231,5
Szerokość [mm]195
Ilość otworów21
nr EAN4009026968987

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 162D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), X5 (E53) 3.0D-4.8 01.00-08.08
numery OEM:
BMW      2333899
BMW      24117543484
BMW      24117543550
BMW      24152333899
BMW      7543484
BMW      7543550
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 162D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 162D KNECHT:

Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.