Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel ASTRA F kabriolet (T92) 1.8 i 16V (1994.11-2001.03) 116km » HX 164D1 knecht
wybrany samochód: 
Opel Astra F Kabriolet (t92) 1.8 I 16v (1994.11-2001.03) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 164D1 KNECHT

HX 164D1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72469213

numer części:

HX 164D1

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ilość otworów13
nr EAN4057635005821

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 164D1 KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, VW PHAETON 2.0-4.2D 10.02-03.16
numery OEM:
AUDI      09L321371A
AUDI      09L325429
VAG      09L321371A
VAG      09L325429
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 164D1 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 164D1 KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.