Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-400 (CT9A) (2004.10-2006.08) 411km » HX 193D knecht
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii - Fq-400 (ct9a) (2004.10-2006.08) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 193D KNECHT

HX 193D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72493882

numer części:

HX 193D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]59
Średnica wewnętrzna 2 [mm]24
Średnica wewnętrzna 3 [mm]11
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnieniaUszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm]244
Szerokość [mm]126
Ilość otworów16
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Typ skrzyni biegówJATCO FW6A-EL

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 193D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MAZDA 2, 3, 3/HATCHBACK, 6, 6/KOMBI, CX-3, CX-30, CX-5, CX-9 1.5-2.5 12.08-
numery OEM:
MAZDA      FZ0121500
MAZDA      R2Y1-10-431
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 193D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 193D KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.