Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Cat (TBS, TCL, TCS) (1985.12-1992.09) 78km » HX 230 KIT knecht
wybrany samochód: 
Ford Transit Autobus (t_ _) 2.0 Cat (tbs, Tcl, Tcs) (1985.12-1992.09) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 230 KIT KNECHT

113.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72513953

numer części:

HX 230 KIT

producent:

KNECHT

Status produktu: w przygotowaniu
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
nr EAN4057635174893

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 230 KIT KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C204), C (C205), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), C (W203), C (W204), C (W205) 1.6-6.3 04.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2202710180
MERCEDES-BENZ      2202710380
MERCEDES-BENZ      2212770000
MERCEDES-BENZ      2212770100
MERCEDES-BENZ      2222772000
MERCEDES-BENZ      A2202710180
MERCEDES-BENZ      A2202710380
MERCEDES-BENZ      A2212770000
MERCEDES-BENZ      A2212770100
MERCEDES-BENZ      A2222772000
SSANGYONG      2212770100
SSANGYONG      2222772000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 230 KIT KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 230 KIT KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.