Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0368 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0368 LAUBER

406.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0368

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producentaSaginaw
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]114
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]80
Ilość żeber6
EAN1600002611281
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0368 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, ZX, PEUGEOT 306, PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.6/1.8/1.9D 03.91-12.15

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0368 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0368 producenta LAUBER

PEUGEOT

40076C, 4007P0, 4007W3, 9631923680, 9632335580

numery OEM:
PEUGEOT      4007 6C
PEUGEOT      4007 P0
PEUGEOT      4007 W3
PEUGEOT      4007W3
PEUGEOT      96 319 236 80
PEUGEOT      96 323 355 80
PEUGEOT      9631923680
GREAT WALL      PI0266
zamienniki:
53662
brak
SPIDAN
53918
brak
SPIDAN

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0368 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.