Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 626 III (GD) 2.0 D (GDFP) (1987.07-1991.07) 60km » 77.0497 lauber
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii (gd) 2.0 D (gdfp) (1987.07-1991.07) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.0497 LAUBER

129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0497

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra54
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321071296
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.0497 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD COURIER, FIESTA, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FUSION, KA, PUMA, STREET KA 1.0-1.8D 08.95-11.13
numery OEM:
MAZDA      DDY2 33 61X
FORD USA      1 124 880
FORD USA      1 126 290
FORD USA      1 478 474
FORD USA      RMYS-6J2B294-CA
FORD USA      Y S6J 2B294CA
FORD USA      YS61-2L231-CA
GREAT WALL      FO6182
zamienniki:
0 986 47B 275
brak
BOSCH
13012125148
brak
SBS
F 24 107
brak
BREMBO
9020042
brak
REMSA
250.2.10036
brak
ZIMMERMANN
8AN 355 789-141
brak
HELLA
82-0330
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.0497 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu