Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.2633 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2633 LAUBER

156.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

77.2633

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra54
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321083503
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2633 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: AUDI 50, A1, A3, A4 B6, A7, TT; SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO III, TOLEDO IV; SKODA FABIA II 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      1K0 615 124 B
AUDI      1K0 615 124 E
AUDI      1K0 615 124 F
AUDI      1K0 615 124 M
AUDI      8J0 615 124 A
SEAT      1K0 615 124 B
SEAT      1K0 615 124 E
SEAT      1K0 615 124 F
SEAT      1K0 615 124 M
SEAT      8J0 615 124 A
SKODA      1K0 615 124 B
SKODA      1K0 615 124 E
SKODA      1K0 615 124 F
SKODA      1K0 615 124 M
SKODA      8J0 615 124A
zamienniki:
LC7597
brak
DELPHI
LC7598
brak
DELPHI
0 986 47B 384
brak
BOSCH
13012147276
brak
SBS
F 85 199
brak
BREMBO
100.2.10001
brak
ZIMMERMANN
8AN 355 789-181
brak
HELLA

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2633 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu