Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën JUMPY III Autobus (V_) ë-JUMPY (2020-2023) 136km » 77.2752 lauber
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Iii Autobus (v_) ë-jumpy (2020-2023) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2752 LAUBER

341.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2752

producent:

LAUBER

System hamulcowyBREMBO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra52
Średnica tłoka [mm]52
EAN5901321055319
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2752 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI 2.3D-Electric 05.99-
numery OEM:
IVECO      42 536 630
IVECO      4254 8181
IVECO      4255 4777
IVECO      4255 9617
IVECO      5 0413 4582
GREAT WALL      IV6023
zamienniki:
1301212377
brak
SBS
F A6 014
brak
BREMBO
6506038
brak
SASIC
230.3.30009
brak
ZIMMERMANN
82-0187
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2752 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu