Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.3438 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3438 LAUBER

187.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

77.3438

producent:

LAUBER

System hamulcowyBREMBO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra46
Średnica tłoka cylindra52
Średnica tłoka [mm]46
Średnica tłoka 2 [mm]52
EAN5901321325276
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3438 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: CITROEN JUMPER II; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 2.2D-Electric 09.05-
numery OEM:
CITROËN      4401 J8
FIAT      71769991
FIAT      71793162
FIAT      71793163
FIAT      71793164
FIAT      735353856
FIAT      77364048
PEUGEOT      4401 J8
zamienniki:
13012119145
brak
SBS
F 61 234
brak
BREMBO
9029411
brak
REMSA
8AC 355 394-231
brak
HELLA
6500062
brak
SASIC
440.1.30040
brak
ZIMMERMANN
82-0257
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3438 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu