Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 (_76) (2018.06-???) 120km » 77.3933 lauber
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.4 (_76) (2018.06-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3933 LAUBER

110.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3933

producent:

LAUBER

System hamulcowyAKEBONO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]35
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]262
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Średnica tłoka [mm]35
EAN5901321454297
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3933 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHRYSLER SEBRING, DODGE CALIBER, JEEP COMPASS, PATRIOT, MITSUBISHI LANCER VIII 1.5-2.7 06.06-
numery OEM:
CHRYSLER      0519 1267 AA
CHRYSLER      51912-67AA
CHRYSLER      K05191267AA
DODGE      0519 1267 AA
DODGE      5191267AA
DODGE      K05191267AA
MITSUBISHI      4605A477
JEEP      0519 1267 AA
JEEP      5191267AA
JEEP      K05191267AA

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3933 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu