Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1030 lpr

Pompa hamulcowa 1030 LPR

1030 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1030
Pompa hamulcowa 1030
1030
lpr 1030 Pompa hamulcowa
209.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1030, P30086

numer części:

1030

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 25,4
Materiał Aluminium
System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
nr EAN 8032532031070

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1030 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER, CADILLAC BLS, CHEVROLET VECTRA, FIAT CROMA, CROMA/KOMBI, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3, 9-3X, 9-5 1.6-3.2 09.97-
numery OEM:
FIAT      77363619
OPEL      558093
SAAB      93172089
VAUXHALL      93172089

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1030 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.