Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1035 lpr

Pompa hamulcowa 1035 LPR

1035 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1035
Pompa hamulcowa 1035
1035
lpr 1035 Pompa hamulcowa
260.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1035, P30091

numer części:

1035

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
Materiał Aluminium
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 10 x 1 (3)
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032532031124

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1035 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA PICASSO FORD FIESTA, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/MINIVAN, FUSION MAZDA 2 PEUGEOT PARTNER 1.0-Electric 08.95-12.15

Pompa hamulcowa 1035 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Pompa hamulcowa 1035 producenta LPR

FORD

1146125, 1325330, 1430780, 1463553, 1553141, 2S612140AA, 4S612140HA, 4S612140HB, 4S612140HC, 4S612140HD

MAZDA

DDY04340ZB, DDY94340Z, DEY04340Z, DEY04340ZA, DEY04340ZB

numery OEM:
FORD      1146125
FORD      1325330
FORD      1430780
FORD      1463553
FORD      1553141
FORD      2S612140AA
FORD      4S612140HA
FORD      4S612140HB
FORD      4S612140HC
FORD      4S612140HD
MAZDA      DDY04340ZB
MAZDA      DDY94340Z
MAZDA      DEY04340Z
MAZDA      DEY04340ZA
MAZDA      DEY04340ZB

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1035 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1035 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.