Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro (2010.07-2014.04) 290km » 1055 lpr
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tfsi Quattro (2010.07-2014.04) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1055 LPR

1055 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1055
Pompa hamulcowa 1055
1055
lpr 1055 Pompa hamulcowa
165.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1055, P30111

numer części:

1055

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]25,4
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532080115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1055 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5 VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 11.94-05.05
numery OEM:
AUDI      8D2611021
zamienniki:
H25987.7.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1315
brak
FERODO
4008384
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1055 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1055 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.