Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.6 16V (C76A, C66A) (1992.06-1994.05) 113km » 1056 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.6 16v (c76a, C66a) (1992.06-1994.05) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1056 LPR

1056 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1056
Pompa hamulcowa 1056
1056
lpr 1056 Pompa hamulcowa
169.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1056, P30112

numer części:

1056

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyFTE
nr EAN8032532080153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1056 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: SEAT IBIZA III SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FABIA II PRAKTIK, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK SUZUKI GRAND VITARA II VW FOX, POLO IV 1.0-2.0 12.95-
numery OEM:
SKODA      6Q0611019B
SKODA      6Q0611019T
SKODA      6Q2611019
SKODA      6Q2614105AB
SKODA      6Q2614105AC
SKODA      6Q2614105AJ
SKODA      6Q2614106A
VOLKSWAGEN      6Q0611019
VOLKSWAGEN      6Q0611019M
VOLKSWAGEN      6Q0611019P
VOLKSWAGEN      6Q0611019T
VOLKSWAGEN      6Q2611019
VOLKSWAGEN      6Q2614105AC
VOLKSWAGEN      6Q2614105AJ

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1056 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1056 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.